Získejte evropskou dotaci 85 % na auto a další bezva věci, zní motto kampaně

Získejte evropskou dotaci 85 % na auto. Užijte si v něm naplno lepší silnice, na které Evropská unie přispěla. Na této myšlence stojí soutěž, která začíná 18. června a potrvá až do září. Lidé z Moravskoslezského kraje v ní mohou vyhrát 85% dotaci z EU nejen na auto, ale i další zboží a zážitky. Ve hře je dotace například na kolo, školní potřeby, rodinný víkend nebo jízdné. Soutěž nazvaná Velká hra o nejkačky proběhne na www.nejkačka.eu a hitrádiu Orion. Kampaň připravila Regionální rada Moravskoslezsko, která zodpovídá za 20 miliard korun z evropských fondů.

„Rádi bychom, aby si lidé v našem kraji užili evropské dotace na vlastní kůži. Myšlenka kampaně je jednoduchá. Protože Evropská unie přispěla na více než 100 kilometrů cyklostezek, získejte dotaci na kolo a cyklistické vybavení a užijte si je naplno. EU přispěla na vybavení stovek škol, získejte pro děti dotaci na školní potřeby. Dle tohoto klíče mohou lidé šestnáct týdnů soutěžit o dotaci na hodnotné zboží a zážitky, které přímo odkazují na evropské projekty. Aby lidé získali dotaci, budou se muset něco o evropských projektech v kraji předem dozvědět na soutěžním webu,“ představuje kampaň Kateřina Dostálová, ředitelka Úřadu Regionální rady Moravskoslezsko.

Každý soutěžní týden získají 85% evropskou dotaci na různé zboží a zážitky čtyři lidé – jeden ve vysílání na hitrádiu Orion a další tři na www.nejkačka.eu. Do soutěže se mohou lidé zapojit vždy ve středu. Výherci si přitom vyzkouší princip dotací – zboží a zážitky si sami vyberou, koupí a následně jim bude proplaceno 85 % nákladů do určité, předem stanovené výše. Jeden z 64 výherců jednotlivých kol bude mít nakonec šanci získat hlavní cenu, dotaci 85 % na nové auto.

Autorem kreativního řešení kampaně je ostravská agentura Walker&Lambert. Grafické ztvárnění obstaralo studio Graphic house, s.r.o. Organizační a technickou podporu kampaně zajišťuje ve spolupráci s Regionální radou Moravskoslezsko agentura Orange, s.r.o.

Regionální rada Moravskoslezsko v letech 2007-2013 zodpovídá za uplatnění přibližně 20 miliard korun z evropských fondů určených na rozvoj kraje. Podpořila přes 950 projektů dopravní infrastruktury, veřejných služeb, rozvoje měst a venkova, cestovního ruchu nebo regenerace brownfields. Za uskutečněné projekty a jejich části doposud proplatila příjemcům 12,7 miliard korun.

Tisková zpráva, 16. června 2014, pdf: Získejte evropskou dotaci 85 % na auto a další bezva věci, zní motto kampaně

Nahoru

 
_THEME_LOGIN