Home | O nás | Aktuality | Tiskové centrum | Hledám práci | Kontakty | English
Administrace projektu
Dokumentace pro žadatele a příjemce k výzvám Proces od okamžiku vypsání výzvy k předkládání projektů (dále jen Výzvy) do okamžiku podpisu smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu Regionální rady (dále jen Smlouvy) musí projít administrativním postupem, který vyžaduje určitou časovou náročnost.
- Doba trvání Výzvy je 45 kalendářních dní, nebude-li Výzvou stanoveno jinak.
- Po ukončení Výzvy probíhá kontrola formálních náležitostí přijatých projektů (5 pracovních dní), následně běží 5-ti denní lhůta pro odstranění případných formálních chyb.
- Na samotné hodnocení projektu odborem implementace programu (OIP) je stanoven limit max. 60 kalendářních dní.
- O výběru projektů však rozhodne až Výbor Regionální rady (VRR) na svém nejbližším zasedání – nejzazší termín je do 30 kalendářních dní.
- Po zveřejnění seznamu vybraných projektů na informační tabuli Úřadu Regionální rady (ÚRR), který bude zveřejněn nejpozději v den následující po rozhodnutí VRR, běží termín 20 pracovních dní na doložení příloh k podpisu Smlouvy. Dalších 20 pracovních dní mají pracovníci OIP na kontrolu těchto příloh, přičemž bude poskytnuta konečná lhůta 5 pracovních dní pro odstranění případných formálních chyb.
- Vyhotovená Smlouva je nejprve zaslána žadateli o dotaci, který má na podpis max. 60 kalendářních dní (podepsanou Smlouvu je možno samozřejmě zaslat obratem zpět a o tuto dobu se zkracuje datum uzavření Smlouvy).
- Do 10 pracovních dní od doručení Smlouvy zpět na ÚRR je Smlouva podepsána předsedou Regionální rady (RR).
Všechny tyto informace o postupu administrace naleznete v Příručce pro žadatele, která je umístěna na našich webových stránkách www.rr-moravskoslezsko.cz v sekci Ke stažení. Této problematice je věnována kapitola 3 - Předložení, hodnocení a výběr žádosti o dotaci.
Pro příkladné znázornění jsme sestavili také předpokládaný harmonogram administrace projektu na dvou příkladech (níže uváděná data uzavření Smluv berte prosím pouze jako informativní, nezávazný termín):
Předpokládaný harmonogram administrace projektu |
|
činnost |
2.1.2 Rozvoj infrastruktury sociálních služeb |
vyhlášení Výzvy |
1.2.2008 |
doba trvání Výzvy |
45 kalendářních dní |
ukončení Výzvy |
17.3.2008 |
kontrola formálních náležitostí |
10 pracovních dní (od ukončení výzvy) |
hodnocení žádostí |
2 měsíce |
zasedání VRR |
1 měsíc |
termín na doložení příloh |
1 měsíc (20 pracovních dní) |
kontrola doložených příloh |
1 měsíc (20 pracovních dní) |
lhůta na podpis Smlouvy žadatelem |
2 měsíce |
lhůta na podpis Smlouvy předsedou RR |
10 pracovních dní |
uzavření Smlouvy |
Říjen/Listopad 2008 * |
1.žádost o proplacení výdajů |
1.den po podepsání Smlouvy |
* Předpokládané datum podpisu Smlouvy bude uvedeno ve Výzvě, stejně tak datum, kdy bude možno žádat o první platbu.