Marketing regionu

Bude podporováno budování image regionu ve vazbě na čtyři oblasti – Moravskoslezský kraj jako nejlepší místo k životu, ke studiu, podnikání a trávení volného času (turistická destinace).

 

marketing_regionu.jpg

Typové podporované projekty:

Marketingová strategie regionu
  • rozvoj jednotného vizuální stylu
  • zabezpečení jednotné prezentace značky kraje v rámci všech komunikačních aktivit
    – a to jak kraje, tak institucí, které užívají značku kraje ve svých aktivitách (aktualizace Corporate design manuálu)
  • rozvoj obrazového konceptu značky kraje a jeho průběžná aktualizace
Implementace marketingové strategie
  • Integovaná merketingová strategie - a) web a e-marketing: provoz a rozvoj webového portálu, integrace roztříštěných aktivit v oblasti e-marketingu, jazykové mutace b) Public Relations a externí komunikace: zpracování strategie a její implementace (mediální kampaně c) mediální prostor, multimediální spoty, výstavy, veletrhy, call centrum, propagační materiály)
  • budování image institucí regionu (např. sledění vizuálního stylu partnerských organizací v regionu)
  • propagace kraje v ČR i zahraničních cílových destinacích (tvorba, distribuce a prezentace propagačních materiálů)
  • podpora vzniku a rozvoj Touch Point
  • pořádání odborných seminářů a konferencí na téma cestovního ruchu, účast na výstavách a veletrzích cestovního ruchu
  • vývoj a zpracování produktů a produktových balíčků s důrazem na asociační produkty turistického ruchu
Marketingové analýzy a měření

Pro zpětnou vazbu o naplňování cílů je nutné měřit výsledky konkrétních kroků. Proto je součástí marketingové strategie i systém marketingových analýz a výzkumů. Podporovány budou tyto klíčové analýzy :

  • síla značky Moravskoslezského kraje (indexový ukazatel vyjadřující sílu značky a vývoj image)
  • spokojenost návštěvníků kraje a indexy CSI a CLI (Customer Satisfaction Index a Customer Loyalty Index)
  • vývoj počtu návštěvníků kraje
  • mediální analýzy
  • benchmarking

Vhodný příjemce dotace:

  • Moravskoslezský kraj
  • Obchodní společnosti poskytující služby v závazku veřejné služby

Bližší informace naleznete v Prováděcím dokumentu ROP, oblast podpory 2.4 Marketing regionu.

Nahoru

 
_THEME_LOGIN